Gramatyczny escape room na lekcji języka angielskiego

W dniu 24 lutego 2025 r. uczniowie klas 4-7 wzięli udział w gramatycznym escape roomie, który zorganizowała Pani Małgorzata Palczewska. Celem zabawy było połączenie nauki języka angielskiego z rywalizacją i zabawą. Jednym z zadań było skanowanie QR kodów, które prowadziły do fragmentów piosenek w języku angielskim. Uczniowie musieli ułożyć tekst piosenki we właściwej kolejności, aby odczytać hasło, ucząc się jednocześnie gramatyki poprzez muzykę. Kolejnym wyzwaniem było gramatyczne domino, w którym uczniowie dopasowywali formy liczby mnogiej rzeczowników. Innym zadaniem było dopasowanie pytań do odpowiedzi, co ćwiczyło konstrukcję pytań w języku angielskim. Escape room okazał się skuteczną metodą nauki, rozwijającą zarówno wiedzę gramatyczną, jak i zdolności do pracy w grupie.

Pokaż na:
  • Facebook
 
01_znak_siatka_podstawowy_kolor_biale_tlo
 
podr%c3%b3%c5%bce-z-klas%c4%85-logotyp-granatowy
 
raszkow_tabliczka_kb2
 
grafika-edytowalna-ppt-97-2003-laboratoria-przyszlosci-1024x652
 
pds_szkola-udzial_1000x1000px

Sport w SP Raszków – FB

bip

Archiwa

BIP

bip